Τέλος από την ΕΡΤ το μπάσκετ

Οριστικό είναι πλέον και ο ΣΚΑΪ πρόκειται να είναι το κανάλι που θα δείχνει τους αγώνες της Stoiximan GBL για τα επόμενα τρία χρόνια. Όπως έγινε γνωστό ο ΣΚΑΪ έκανε πρόταση για 6.350.000 ευρώ για τον πρώτο χρόνο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, 7.350.000 ευρώ για το δεύτερο, ενώ για τον τρίτο χρόνο το ποσό είναι το ίδιο με τον δεύτερο αλλά θα έχει το δικαίωμα να... ματσάρει όποια άλλη πρόταση προκύψει από άλλον τηλεοπτικό πάροχο.

Ο ΣΚΑΪ είχε πάλι τα δικαιώματα για το πρωτάθλημα του μπάσκετ τη σεζόν 2007-08, ενώ τη σεζόν 2009-10 δεν υπήρχε κεντρική διαχείριση και είχε τα δικαιώματα των αγώνων του Ολυμπιακού και όχι μόνο.