Τέλος οριστικά από τον Ολυμπιακό ο ΜακΚίσικ
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό με μια συγκινητική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βάζοντας τίτλους τέλους σε μια πορεία επτά ετών με την ομάδα του Πειραιά.
Ο Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ αγωνίστηκε στους «ερυθρόλευκους» από το 2020, κερδίζοντας την αγάπη του κόσμου και συμβάλλοντας στην κατάκτηση σημαντικών τίτλων σε Ελλάδα και Ευρώπη, με κορυφαία στιγμή την φετινή κατάκτηση της EuroLeague.
Το τελευταίο διάστημα υπήρχαν συζητήσεις για το μέλλον του στην ομάδα, ωστόσο ο 35χρονος παίκτης ενημέρωσε τη διοίκηση πως έχει δεχθεί προτάσεις από άλλους συλλόγους και αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του αλλού.
Mάλιστα, τον «αποχαιρέτησε» και η ΚΑΕ Ολυμπιακός με ένα μήνυμα, αναλυτικά:
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.
Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.
Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.
Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.
Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας.