"Μεγάλη πρόκληση"

Τον τελευταίο καιρό είναι σε εξαιρετική φόρμα, κάνει διαρκώς καλές εμφανίσεις και δείχνει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά στον Ολυμπιακό. Ο λόγος για τον Ντάνιελ Χάκετ που περιμένει πώς και πως το ματς με την Μπαρτσελόνα, την Τρίτη το βράδυ.

Μιλώντας πριν την τελευταία προπόνηση του Θρύλου, ο "Ιταλός" υπογράμμισε ότι "Γνωρίζουμε πως θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για εμάς. Πρέπει να υπερασπιστούμε το γήπεδό μας, να κάνουμε το παιχνίδι μας, να είμαστε επιθετικοί, να δείξουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο και να αμυνθούμε".

Έκανε ακόμα αναφορά στο λαό του Ολυμπιακού τονίζοντας πως "Ελπίζουμε πως θα έχει πολύ κόσμο στις εξέδρες. Εμπιστευόμαστε τους φιλάθλους που θα έρθουν να και θα μας υποστηρίξουν. Είμαστε στο TOP-16 και τους επόμενους 3 μήνες έχουμε μεγάλα παιχνίδια και φυσικά οι φίλαθλοί μας θα είναι στο πλευρό μας".

Τέλος έκανε αναφορά και στην Μπαρτσελόνα, αναφέροντας ότι "Έχουν πολύ βαθύ και ταλαντούχο ρόστερ. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί απέναντί τους. Έπαιξαν πολύ καλά με τη Ρεάλ και είναι μία πολύ καλή ομάδα".