Το μήνυμα του Ντομίνγκες

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Αλεχάντρο Ντομίνγκες, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.

Συγκεκριμένα, ο Αργεντινός μέσος έκανε retweet σε μία φωτογραφία και το νόημα του κειμένου ενδεχομένως να έχει να κάνει και με τον Ολυμπιακό, αναφορικά με την σκληρή δουλειά και την επόμενη μέρα, μετά το αποτέλεσμα της Τετάρτης.

"Ένα βήμα την ημέρα, που δεν γίνεται αισθητό, δεν μας βαραίνει, που μοιάζει σαν παιχνίδι ή ατύχημα, ένα βήμα καθημερινό, συνεχές. Το άθροισμα αυτών των βημάτων δημιουργεί μια βάση. Από αυτή τη βάση είμαστε ικανοί να δημιουργήσουμε τα πάντα", έγραψε χαρακτηριστικά ο Τσόρι.