Γιάννη, την... ελληνοποίηση μη ξεχάσεις, ε!
Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016 - 18:24
Μας ζάλισαν το προηγούμενο διάστημα για το ότι ο Ολυμπιακός είχε λίγους Έλληνες στην ενδεκάδα του σε ορισμένα παιχνίδια του. Για το χθεσινό, όμως, του Παναθηναϊκού, με την ΑΪΚ, δεν διαβάσαμε... κουβέντα στους "αντικειμενικούς"!
Η απόλυτη τσιμουδιά! Ένας Έλληνας (ο Κουτρουμπής) στο πρώτο ημίχρονο, στο χθεσινό παιχνίδι στη Λεωφόρο, ΚΑΝΕΝΑΣ στο δεύτερο!
Ναι, σωστά διαβάσατε, ΚΑΝΕΝΑΣ!
Βέβαια, το προηγούμενο διάστημα, διαβάζαμε πως ο Αλαφούζος έχει ζητήσει από τον Στραματσόνι να στηρίξει και να... μεγαλώσει το ελληνικό στοιχείο στο ρόστερ του Παναθηναϊκού. Και απ’ ότι είδαμε όλοι, τον άκουσε ο Ιταλός.
Γιάννη, την... ελληνοποίηση μη ξεχάσεις, ε!