Ιβάν, να περάσει… φροντιστήριο ο Βαρέλα!
Διαβάσαμε τις πρώτες δηλώσεις του μεταγραφικού αποκτήματος του ΠΑΟΚ, Φερνάντο Βαρέλα και πέσαμε από τα σύννεφα! Ο νεοαποκτηθείς ποδοσφαιριστής του «δικεφάλου του βορρά» παραδέχθηκε στις πρώτες του δηλώσεις ότι η ομάδα του θα πρέπει να δουλέψει πιο σκληρά από τον Ολυμπιακό για να κερδίσει το πρωτάθλημα. Το χαρακτήρισε μάλιστα και δυνατότερο από το ρουμανικό μιλώντας στο eusunt12.ro.
Μα ούτε μια αναφορά στο… σύστημα που λυμαίνεται εδώ και χρόνια το ελληνικό ποδόσφαιρο;
Ούτε μια ατάκα για την… διεφθαρμένη ΕΠΟ; Ντροπή Φερνάντο! Δεν είναι δηλώσεις αυτές!
Γρήγορα να περάσεις από… φροντιστήριο! Το επικοινωνιακό μαγαζάκι που έχει στηθεί είναι πρόθυμο να σε… ενημερώσει για το τι πρέπει να λες και μετά, αναλαμβάνει αυτό να το κάνει «σημαία» για να έχει και μεγαλύτερη απήχηση! Α και για να αρέσει και στον Ιβάν περισσότερο!
Άμεσα να… συσταθεί θερινό τμήμα για ταχύρυθμα μαθήματα δηλώσεων στους νεοαποκτηθέντες!