Τους έβαλε στη θέση τους!

Είναι φοβερό αυτό που γίνεται στο αντι-Ολυμπιακό μέτωπο. Προσπαθούν να δημιουργήσουν θέμα από το πουθενά, με σκοπό να πείσουν την κοινή γνώμη πως ο πρωταθλητής Ελλάδας φταίει για τα πάντα ή για το ότι δεν... λειτουργεί σωστά.

Ο Κώστας Καραπαπάς, όμως, τους έβαλε στη θέση τους! "Σήμερα μάθαμε από το σάιτ-βόθρο ότι οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να παίρνουν μαζί τους τους ρεπόρτερ στις πτήσεις. Τι έγινε Βασιλική; Σας έκοψαν κι άλλο το μπάτζετ οι Ρώσοι και ο ΣΚΑΪ;", έγραψε χαρακτηριστικά ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Δείτε τη δημοσίευση του Κώστα Καραπαπά: