Ξεβράκωμα από Καραπαπά!
Όσο (και όσοι) και να προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα στην οικογένεια του Ολυμπιακού, το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι μία... τρύπα στο νερό. Ο Κώστας Καραπαπάς τα εξήγησε καλά και τους ξεβράκωσε για ακόμη μία φορά.
Αναλυτικά το μήνυμα του Διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός: "Ταιριαστός στο σάιτ-βόθρο ένας Σόμογλου που το επάγγελμα του τον είχε ξεβράσει για χρόνια. Τώρα λοιπόν, αυτός ο κακομοίρης, που τον περιμάζεψε από την ανεργία ο βόθρος, γράφει ως εκπρόσωπος του κόσμου του Ολυμπιακού (εδώ γελάμε) και ζητάει... εξηγήσεις, για το γιατί παραιτήθηκε ο Σίλβα, λίγες ώρες πριν από ένα κρίσιμο αγώνα! Νομίζει ο πανίβλακας ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ομάδα μας και θα κάνει τον Πρασινοφρουρό διευθυντή του και τα αφεντικά της βοθροσελίδας χαρούμενα με τις ανοησίες που γράφει. Μην ανησυχείς κύριε Σόμογλου. Ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν ξεγελιέται πια από ρουφιάνους και γιουσουφάκια σαν εσένα..."