"Η Φόρεστ κοντά σε συμφωνία με Κασάμι"
Μακριά από τον Ολυμπιακό θα συνεχίσει την καριέρα του ο Παϊτίμ Κασάμι, σύμφωνα με όσα αναφέρουν και σήμερα τα βρετανικά ΜΜΕ. Ο Ελβετός μέσος των Πειραιωτών, που για ακόμα μία φορά δεν συμπεριλήφθηκε στην αποστολή του Βίκτορ Σάντσεθ, είναι πολύ κοντά στη Νότιγχαμ Φόρεστ.
Ένα θέμα που "παίζει" γερά στην Αγγλία και σήμερα. Δεν είναι μονάχα η εφημερίδα "Nottingham Post" που έχει δώσει μεγάλη έκταση στο θέμα, αλλά και πολλά ακόμα Μέσα στο Νησί που κάνουν αναφορά στον 24χρονο μέσο του Θρύλου και την επόμενή του ομάδα.
Η εν λόγω αγγλική εφημερίδα που ασχολείται ιδιαίτερα με το ρεπορτάζ της Φόρεστ, σημειώνει ότι απομένουν τα τυπικά για να κλείσει το θέμα και να "μετακομίσει" ο Ελβετός από τον Ολυμπιακό στην ομάδα της Τσάμπιονσιπ. Για να δούμε εάν οι Βρετανοί θα επιβεβαιωθούν…