Με τη δεύτερη εμφάνιση
Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2016 - 10:45
Με την εκτός έδρας εμφάνιση θα αγωνιστεί απόψε το βράδυ στο Ισραήλ ο Ολυμπιακός για τον επαναληπτικό με τη Χάποελ Μπερ Σεβά.
Αυτή, μάλιστα, θα είναι και η πρώτη φορά που η νέα φανέλα θα χρησιμοποιηθεί σε επίσημο αγώνα για τη νέα περίοδο (οι παίκτες την είχαν φορέσει στο φιλικό με την Κλαμπ Μπριζ).
Θυμίζουμε, στον πρώτο αγώνα, ο Ολυμπιακός είχε αγωνιστεί με τη νέα ερυθρόλευκα φανέλα του. Απόψε, ελπίζουμε η νέα εκτός έδρας φανέλα, να αποδειχθεί γουρλίδικη...