Ανυπομονεί ο Ντα Κόστα
Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2016 - 15:30
Για τον αγώνα με τη Χάποελ Μπερ Σεβά ανυπομονούν όλοι στον Ολυμπιακό. Ο Μάνουελ Ντα Κόστα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
"Μέρα αγώνα", έγραψε ο Μαροκινός κεντρικός αμυντικός του πρωταθλητή Ελλάδας, "ανεβάζοντας" και μία φωτογραφία από τον αγώνα των δύο ομάδων στο Καραϊσκάκη.
Ο Ντα Κόστα θα παίξει βασικός απόψε το βράδυ, δίπλα στον Αλμπέρτο Μποτία, και δείχνει να έχει αφήσει πίσω του όσα έγιναν (όσα άκουσε, για την ακρίβεια) την περασμένη Τετάρτη. 100% επαγγελματίας είναι ο διεθνής στόπερ και θα τα δώσει όλα για να πάρει ο Ολυμπιακός την πρόκριση.
Δείτε τι "ανέβασε" ο Ντα Κόστα: