Στη Νότιγχαμ ο Κασάμι!

Παίκτης της Νότιγχαμ Φόρεστ είναι ο Παϊτίμ Κασάμι εδώ και λίγη ώρα. Ο Ελβετός μέσος του Ολυμπιακού συμφώνησε με τον αγγλικό σύλλογο και πέρασε και από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Ο πρωταθλητής Ελλάδας τον παραχώρησε δανεικό για έναν χρόνο. Αυτό αναφέρουν, άλλωστε, και τα αγγλικά ΜΜΕ.

Ο Κασάμι επιστρέφει στο Νησί και αποτελεί την 7η μεταγραφή της Νότιγχαμ Φόρεστ, που δυναμώνει αρκετά.

Η μετακίνησή του στον αγγλικό σύλλογο σημαίνει πως ο Ολυμπιακός θα κινηθεί και για την απόκτηση ενός κεντρικού μέσου...