Να πάει όσο πιο «γεμάτος» γίνεται...
Ο Ολυμπιακός δεν κινείται τυχαία στο μεταγραφικό παζάρι. Οι πρώτες κινήσεις του καλοκαιριού δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ θέλει να βάλει πρώτα τις βάσεις στα μετόπισθεν και στη συνέχεια να προχωρήσει στις υπόλοιπες προσθήκες του ρόστερ.
Η απόκτηση του Πάμπλο Μαφέο ήταν μόνο η αρχή. Ο Αργεντινός μπακ ήρθε για να δώσει ποιότητα, εμπειρία και αμυντική σταθερότητα στη δεξιά πλευρά, ενώ η επιστροφή του Νταβίντ Κάρμο βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή της. Παράλληλα, οι «ερυθρόλευκοι» συνεχίζουν να δουλεύουν και την υπόθεση του Ζινεντίν Σμαΐλοβιτς, ο οποίος προορίζεται να ενισχύσει το κέντρο της άμυνας και να αποτελέσει μία επένδυση για το παρόν και το μέλλον.
Η περίπτωση του Κάρμο, πάντως, ξεχωρίζει. Όχι μόνο γιατί πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που γνωρίζει άριστα το περιβάλλον του Ολυμπιακού, αλλά γιατί αποτελεί μία λύση με ελάχιστο ρίσκο. Ο Ανγκολέζος στόπερ έδειξε στο διάστημα που φόρεσε τα ερυθρόλευκα ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά, να ηγηθεί της άμυνας και να ανεβάσει επίπεδο όσους αγωνίζονται δίπλα του.
Από την άλλη πλευρά, και ο ίδιος ο παίκτης γνωρίζει πως στον Πειραιά βρήκε το καλύτερο ποδοσφαιρικό περιβάλλον της καριέρας του. Ένα περιβάλλον που του επιτρέπει να διεκδικεί τίτλους, να αγωνίζεται στην Ευρώπη και να πρωταγωνιστεί, αντί να παλεύει για την παραμονή ή για μεσαίους στόχους.
Γι' αυτό και η πιθανή επιστροφή του μόνο τυχαία δεν είναι. Πρόκειται για μία κίνηση που εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές. Ο Ολυμπιακός αποκτά ξανά έναν ηγέτη στα μετόπισθεν και ο Κάρμο επιστρέφει σε ένα μέρος όπου αισθάνεται σημαντικός και μπορεί να βγάλει τον καλύτερο εαυτό του.