Το... σουβλάκι του Ροντινέι

Δεν έχει κρύψει ποτέ ο Ροντινέι την αγάπη του για τον Ολυμπιακό και την Ελλάδα, κάτι το οποίο έκανε ξανά τώρα στα social media.

Σε όλη τη διάρκεια των καλοκαιρινών του διακοπών φρόντισε να αναδείξει τις ομορφιές της χώρας και τα μέρη που επισκέφτηκε και τώρα αποθεώνει το ελληνικό φαγητό. Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής του Θρύλου δημοσίευσε μία φωτογραφία με κρέας και έγραψε «suvlakiii»!

Δείχνει συνεχώς την προτίμησή του στη χώρα μας, αλλά φυσικά και στον Ολυμπιακό.