Επιστροφή στη δουλειά
Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2016 - 10:57
Ξεκουράστηκαν, χαλάρωσαν λίγο, ξέφυγαν από τη ρουτίνα του προγράμματος, αλλά οι παίκτες του Ολυμπιακού ρίχνονται ξανά με τα... μούτρα στη δουλειά.
Οι ποδοσφαιριστές εκμεταλλεύτηκαν το χθεσινό ρεπό που τους έδωσε ο Βίκτορ Σάντσεθ, αλλά από σήμερα ξεχνάνε τις στιγμές ξεκούρασης και επιστρέφουν στις προπονήσεις.
Μάλιστα, το... μενού περιλαμβάνει διπλή προπόνηση, μία το πρωί (11:00) και μία το απόγευμα (19:00).