Αναστρέψιμη κατάσταση… ψυχραιμία!
Ο Ολυμπιακός έβαλε δύσκολα στον εαυτό του μετά την χθεσινή λευκή ισοπαλία με την Χάποελ Μπερ Σεβά. Έχει γραφτεί κατά κόρον ότι αυτό που απογοήτευσε άπαντες, ήταν κυρίως η πολύ άσχημη εμφάνιση ωστόσο η υπόθεση πρόκριση βρίσκεται στα πόδια των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού.
Με μια πιο ψύχραιμη ματιά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι «ερυθρόλευκοι» δεν καλούνται να… αναστρέψουν ένα αποτέλεσμα «κακό». Σίγουρα ο σοβαρός Ολυμπιακός, όφειλε να έχει κερδίσει από χθες αλλά από τη στιγμή που αυτό δεν συνέβη το 0 στην άμυνα στο πρώτο ματς μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικό. Αφού στον Ολυμπιακό αρκούν όλες οι ισοπαλίες με γκολ.
Όσο και αν αρκετοί θεωρούν ότι αυτή η εικόνα που παρουσίασε η ομάδα του Βίκτορ Σάντσεθ είναι δύσκολο να βελτιωθεί σε μια εβδομάδα, αλλά τόσο δύσκολο είναι να εμφανιστεί αντίστοιχα κακός ο Ολυμπιακός στο Ισραήλ. Και μετά από όσα συνέβησαν από τη λήξη του χθεσινού αγώνα στο Καραϊσκάκη.
Αυτό που καλούνται κυρίως να ανατρέψουν οι Πειραιώτες είναι την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, με την… περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Μια κατάσταση αναστρέψιμη και απόλυτα εφικτή. Είναι στο χέρι τους, είναι ποιοτικότεροι από τους αντιπάλους τους και ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψουν με την πρόκριση από το Ισραήλ. Πάνε, προκρίνονται και μετά υπάρχει χρόνος για να γίνουν όλα αυτά που πρέπει. Ψυχραιμία χρειάζεται…









