Μόνο το αποτέλεσμα του Θρύλου ήταν... καταστροφικό
Τριήμερο ευρωπαϊκών διοργανώσεων ήταν αυτό όπου ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ, με την Ελλάδα να εκπροσωπείται από πέντε ομάδες. Τον Ολυμπιακό, τον Πάοκ, τον Παναθηναϊκό, την Άεκ και τον ΠΑΣ Γάννινα. Οι Πειραιώτες και οι Θεσσαλονικείς αγωνίστηκαν για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League και οι υπόλοιποι τρεις για τον αντίστοιχο προκριματικό γύρο του Europa League.
Συνολικός απολογισμός ήταν τρεις ισοπαλίες, μία νίκη και μία ήττα. Ωστόσο, μεγάλο ενδιαφέρον είχε η αντιμετώπιση του...κακού αποτελέσματος του Θρύλου, σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους. Ναι μεν οι ''ερυθρόλευκοι'' πραγματοποίησαν κακή εμφάνιση κόντρα στη Χαποέλ Μπερ Σεβά, αλλά τα όσα έχουν γραφτεί μετά το εν λόγω παιχνίδι, είναι για να τραβάς τα μαλλιά σου. Η πλήρης ισοπέδωση...
Με μεγάλη μερίδα των...''αντικειμενικών'' ΜΜΕ να φέρνουν την απόλυτη καταστροφή για την ομάδα του Βίκτορ. Λες και το αποτέλεσμα είναι καταδικαστικό, μη αναστρέψιμο και έχει ήδη χαθεί η πρόκριση. Όλα αυτά τη στιγμή που για τους υπόλοιπους τέσσερις συλλόγους γράφτηκαν ''ύμνοι''. Από τη μία ''τρομερός ο ΠΑΟΚ στην Ολλανδία''. Από την άλλη ''Ευρώπη άκου, η ΑΕΚ επέστρεψε''.
Για την ομάδα του Στραματσιόνι πανηγυρίζουν που σημείωσε ευρωπαϊκή νίκη, αλλά εξακολουθούν να βρίσκονται πιο κάτω από τον Αστέρα Τρίπολης στη γενική βαθμολογία... Και τέλος, η ήττα της ομάδας των Ιωαννίνων είναι διαχειρίσιμη... Συμπέρασμα; Μόνο το αποτέλεσμα των πρωταθλητών Ελλάδας ήταν κακό και ντροπιαστικό... Εδώ έφτασαν στο σημείο να κάνουν λόγο για τους βαθμούς που πρέπει να ''έρθουν'' στην Ελλάδα.
Τη στιγμή που ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα τα τελευταία χρόνια, όπου αποτελεί πρεσβευτή της χώρας μας στο εξωτερικό. Με όλους τους υπόλοιπους να μην...υπάρχουν και να αποκλείονται από Καμπάλες και άλλα ''μεγαθήρια'' του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.










