ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Από Δευτέρα στο Ισραήλ ο Θρύλος!

Από Δευτέρα στο Ισραήλ ο Θρύλος!

Από τη Δευτέρα θα βρεθεί στο Ισραήλ η αποστολή του Ολυμπιακού. Αυτή η απόφαση πάρθηκε ώστε να προσαρμοστεί καλύτερα η ομάδα στις συνθήκες που θα επικρατούν στην πόλη της Μπερ Σεβά.

Αυξημένοι οι δείκτες υγρασίας, ανεβασμένη η θερμοκρασία, έτσι οι ποδοσφαιριστές θα διανυκτερεύσουν δύο βράδια πριν το ματς, με την τελευταία προπόνηση να γίνεται την Τρίτη στο γήπεδο που θα διεξαχθεί και ο αγώνας.

Η αποστολή θα επιστρέψει στην Αθήνα την Πέμπτη…

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ