Από Δευτέρα στο Ισραήλ ο Θρύλος!
Από τη Δευτέρα θα βρεθεί στο Ισραήλ η αποστολή του Ολυμπιακού. Αυτή η απόφαση πάρθηκε ώστε να προσαρμοστεί καλύτερα η ομάδα στις συνθήκες που θα επικρατούν στην πόλη της Μπερ Σεβά.
Αυξημένοι οι δείκτες υγρασίας, ανεβασμένη η θερμοκρασία, έτσι οι ποδοσφαιριστές θα διανυκτερεύσουν δύο βράδια πριν το ματς, με την τελευταία προπόνηση να γίνεται την Τρίτη στο γήπεδο που θα διεξαχθεί και ο αγώνας.
Η αποστολή θα επιστρέψει στην Αθήνα την Πέμπτη…









