ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

"Είναι καλύτερος και θα περάσει"

Σίγουρος πως ο Ολυμπιακός θα περάσει τη Χάποελ Μπερ Σεβά, είναι ο Αντώνης Νικοπολίδης. Ο βετεράνος τερματοφύλακας του πρωταθλητή Ελλάδας μίλησε στη "Realnews" και τον Διονύση Βερβελέ και τόνισε πως ο Θρύλος είναι ποιοτικά καλύτερος και πως θα βρει περισσότερους χώρους στον επαναληπτικό. Τι είπε για το 2010, αλλά και για τον Στέφανο Καπίνο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αντώνη Νικοπολίδη:

-Αντώνη μετά το 0-0 δυσκόλεψε η πρόκριση για τον Ολυμπιακό, αλλά ο αντίπαλος δεν είναι και το φόβητρο…
"Σαφώς και μπορεί να προκριθεί ο Ολυμπιακός. Μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα στο Καραϊσκάκη, έγιναν πιο δύσκολα τα πράγματα, αλλά σαφώς και μπορεί. Είναι καλύτερος, αυτό το βλέπουν όλοι. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο η Χαποελ Μπερ Σεβά. Ναι μεν η ομάδα από το Ισραήλ πιστεύει στην πρόκριση, έχει τον κόσμο της, αλλά ο Ολυμπιακός είναι ποιοτικά καλύτερος. Αυτό που το κάνει δύσκολο είναι οι συνθήκες, θα πρέπει να προσαρμοστούν οι παίκτες σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Με ζέστη, υγρασία κι αυτό σίγουρα θα τους κάνει να δώσουν το κάτι παραπάνω".

-Το 2010 εσύ έζησες έναν αποκλεισμό και δύσκολες στιγμές μετά. Με γκρίνια από τον κόσμο και εξελίξεις, με πρώτη την αλλαγή προπονητή (Λίνεν)…
"Ναι, το έχω ζήσει από κοντά. Το θυμάμαι αυτό το ματς και γι’ αυτό το επισημαίνω τις δυσκολίες. Θα έχουν και φανατισμό στην εξέδρα τους, δεν είναι καλές οι συνθήκες. Είναι δύσκολο αυτό με την υγρασία και τη ζέστη, αλλά αν αναλύσουμε την ομάδα που αντιμετώπισε ο Ολυμπιακός, είδα να παίζει σκληρά, όχι κάτι, όμως, ξεχωριστό. Γι’ αυτό πιστεύω πως ο Ολυμπιακός που έχει την ποιότητα, είναι ευκαιρία να βγάλει στο Ισραήλ τα στοιχεία που δεν έδειξε στο Καραϊσκάκη και να συνεχίσει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι σημαντικό κίνητρο οι όμιλοι κι αυτό είναι ξεχωριστό για τους ποδοσφαιριστές του".

-Τι πρέπει να αλλάξει ο Ολυμπιακός μετά από αυτό που είδαμε στο Καραϊσκάκη; Τι να εκμεταλλευτεί;
"Η Μπερ Σεβά για να προκριθεί θέλει γκολ. Θεωρώ πως θα αναγκαστεί να παίξει διαφορετικά. Στον Ολυμπιακό αρκεί και η ισοπαλία με γκολ και πιστεύω πως θα βρει περισσότερους κενούς χώρους. Πιστεύω θα δημιουργήσει ευκαιρίες, αλλά πρέπει να είναι αποτελεσματικός. Ψάχνει το γκολ και ο Ολυμπιακός, θα κάνει πιο εύκολο το έργο του αυτό, άρα πρέπει να το κυνηγήσει. Δεν είδα οι Ισραηλινοί να έχουν γρήγορη άμυνα και εκεί πρέπει να «χτυπήσει» ο Ολυμπιακός".

-Ένα σχόλιο για τον Καπίνο και γενικότερη την απόφαση να προχωρήσει η ομάδα με νεαρούς τερματοφύλακες;
"Τον Στέφανο τον γνωρίζουμε όλοι μας. Είναι τερματοφύλακας με ταλέντο, έχει προσόντα. Καλείται να δείξει ότι αξίζει να φοράει τα γάντια του βασικού, ξέρει ότι υπάρχει δυσκολία και κριτική σε αυτή τη θέση. Στα χέρια του είναι να πάρει τη φανέλα. Τον Ιταλό δεν τον έχω δει να αγωνίζεται, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια".

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ