ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Ξεβράκωμα από Καραπαπά!

Ξεβράκωμα από Καραπαπά!

Όσο (και όσοι) και να προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα στην οικογένεια του Ολυμπιακού, το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι μία... τρύπα στο νερό. Ο Κώστας Καραπαπάς τα εξήγησε καλά και τους ξεβράκωσε για ακόμη μία φορά.

Αναλυτικά το μήνυμα του Διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός: "Ταιριαστός στο σάιτ-βόθρο ένας Σόμογλου που το επάγγελμα του τον είχε ξεβράσει για χρόνια. Τώρα λοιπόν, αυτός ο κακομοίρης, που τον περιμάζεψε από την ανεργία ο βόθρος, γράφει ως εκπρόσωπος του κόσμου του Ολυμπιακού (εδώ γελάμε) και ζητάει... εξηγήσεις, για το γιατί παραιτήθηκε ο Σίλβα, λίγες ώρες πριν από ένα κρίσιμο αγώνα! Νομίζει ο πανίβλακας ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα στην ομάδα μας και θα κάνει τον Πρασινοφρουρό διευθυντή του και τα αφεντικά της βοθροσελίδας χαρούμενα με τις ανοησίες που γράφει. Μην ανησυχείς κύριε Σόμογλου. Ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν ξεγελιέται πια από ρουφιάνους και γιουσουφάκια σαν εσένα..."

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ