Περιμένουν Κασάμι
Τη μεταγραφή του Παϊτίμ Κασάμι περιμένουν στην Αγγλία. Συγκεκριμένα, ο τοπικός Τύπος αναφέρει ό,τι και τις προηγούμενες μέρες. Δηλαδή, ότι η μετακίνηση του Ελβετού μέσου από τον Ολυμπιακό στη Νότιγχαμ Φόρεστ είναι στην τελική της ευθεία.
Ο Κασάμι βρίσκεται ήδη στο Νησί και όλα δείχνουν πως η μεταγραφή είναι θέμα μερών/ωρών να ολοκληρωθεί.
Στην Αγγλία γράφουν πως η μεταγραφή του Κασάμι είναι πολύ κοντά, κάτι που σημαίνει πως άμεσα θα έχουμε εξελίξεις στη συγκεκριμένη υπόθεση.









