"Πρώτα εμείς πρέπει να πιστεύουμε ότι μπορούμε"
Σίγουρος πως ο Ολυμπιακός μπορεί να προκριθεί στα πλέι οφ του Champions League, έχει ο Μπράουν Ιντέγε. Ο Νιγηριανός επιθετικός του πρωταθλητή Ελλάδας έστειλε το δικό του μήνυμα, ενόψει του σημερινού αγώνα με τη Χάποελ Μπερ Σεβά.
"Για να πετύχουμε, πρέπει πρώτα εμείς να πιστεύουμε ότι μπορούμε", έγραψε ο διεθνής επιθετικός του Ολυμπιακού.
Ο Ιντέγε αναμένεται να ξεκινήσει και απόψε στο αρχικό σχήμα και σίγουρα για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα, πρέπει κι εκείνος, όπως και όλη ομάδα, να παρουσιαστεί καλύτερος, συγκριτικά με τον πρώτο αγώνα.
Δείτε τι "ανέβασε" ο Ιντέγε:










