ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Ανυπομονεί ο Ντα Κόστα

Ανυπομονεί ο Ντα Κόστα

Για τον αγώνα με τη Χάποελ Μπερ Σεβά ανυπομονούν όλοι στον Ολυμπιακό. Ο Μάνουελ Ντα Κόστα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

"Μέρα αγώνα", έγραψε ο Μαροκινός κεντρικός αμυντικός του πρωταθλητή Ελλάδας, "ανεβάζοντας" και μία φωτογραφία από τον αγώνα των δύο ομάδων στο Καραϊσκάκη.

Ο Ντα Κόστα θα παίξει βασικός απόψε το βράδυ, δίπλα στον Αλμπέρτο Μποτία, και δείχνει να έχει αφήσει πίσω του όσα έγιναν (όσα άκουσε, για την ακρίβεια) την περασμένη Τετάρτη. 100% επαγγελματίας είναι ο διεθνής στόπερ και θα τα δώσει όλα για να πάρει ο Ολυμπιακός την πρόκριση.

Δείτε τι "ανέβασε" ο Ντα Κόστα:

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ