Στάνιτς: «Μου αρέσει η πίεση για τρόπαια»
O Πίτερ Στάνιτς είναι μια επιλογή που έχει ανέβει πολύ στην «ερυθρόλευκη» ατζέντα και ώρα με την ώρα, μοιάζει όλο και πιο κοντά στο λιμάνι. Ο παίκτης αγωνίζεται στην Λουντογκόρετς και το βουλγαρικό πρωτάθλημα μπορεί να μην είναι από τα πιο... απαιτητικά στο διεθνές ποδόσφαιρο, αλλά εκεί ο Σέρβος μεσοεπιθετικός έμαθε από πρωταθλητισμό. Υπηρετώντας μια ομάδα που κατακτούσε 14 σερί χρόνια το πρωτάθλημα, πριν χάσει το φετινό.
Υπογράμμιζε ο ίδιος για αυτή την πίεση την οποία θα συναντήσει και στη χώρα μας, αν φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού: «Οταν πας σε μια ομάδα που κατακτά το πρωτάθλημα, ανεξάρτητα από τη χώρα που είναι, η πίεση είναι εκεί. Οι προσδοκίες είναι υψηλές, ειδικά στο εγχώριο πρωτάθλημα. Σε κάθε παιχνίδι, περιμένεις να κερδίσεις. Οταν αρχίζει να παίζεται η Ευρώπη και το Κύπελλο μαζί με το πρωτάθλημα, πράγματα όπως η κόπωση μπορούν να έρθουν στο προσκήνιο, αλλά εμείς οι ποδοσφαιριστές θέλουμε να παίζουμε στην Ευρώπη και δεν μπορούμε να παραπονεθούμε. Ηρθα στη Λουντογκόρετς με σκοπό να κερδίσω το τρόπαιο και να δείξω τον εαυτό μου όσο το δυνατόν καλύτερα στην Ευρώπη, ήξερα ότι θα υπήρχε πίεση. Μου αρέσει να κερδίζω, οπότε αυτή η θετική πίεση είναι καλή για μένα».









