ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Γεμάτη άδεια καθίσματα η...νέα Λεωφόρος!

Γεμάτη άδεια καθίσματα η...νέα Λεωφόρος!

Μεταξύ... συγγενών και φίλων διεξήχθη η αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα στη...νέα Λεωφόρο. Ο κόσμος των «πράσινων», όντας απογοητευμένος από την προ λίγων ημερών... βόλτα του Άγιαξ δεν έσπευσε μαζικά να παρακολουθήσει το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι για το πρωτάθλημα.

Πλήρης αδιαφορία για την ομάδα του Στραματσιόνι που παίζει με 3 σέντερ μπακ κόντρα στους Ηπειρώτες.

Γεμάτη άδεια καθίσματα η... νέα Λεωφόρος και όχι περισσότεροι από 4.000, άντε 5.000 φίλοι των «πράσινων». Δηλαδή περίπου 17.000 λιγότεροι από όσους παρακολούθησαν το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα την προηγούμενη εβδομάδα κόντρα στη Βέροια.

Τότε που διαβάζαμε για...άδειο Καραϊσκάκη!

Ούτε το πέταλο των οργανωμένων δεν έχει γεμίσει, ούτε κανένα άλλο σημείο του γηπέδου...

Και αναρωτιόμαστε: Γιατί τέτοια αδιαφορία του κόσμου του Παναθηναϊκού για το... πιο γεμάτο ρόστερ της εξαετίας; Γιατί άραγε;

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ