ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Το "ευχαριστώ" του Μαζουάκου (photo)

Το

Την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια τους φιλάθλους του Ολυμπιακού για την στήριξη, την οποία προσφέρουν τόσο στην ομάδα, όσο και στον ίδιο προσωπικά, αισθάνθηκε ο Αρτούρ Μαζουάκου.

Ο νεαρός Γάλλος μπακ-χαφ του Θρύλου ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook την παρακάτω φωτογραφία σχολιάζοντας παράλληλα το εξής:

«Ημέρα αγώνα! Παίζουμε ενάντια στον Αστέρα Τρίπολης απόψε. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξή σας!»

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ