ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Είδαν τους Νέους (photo)

Είδαν τους Νέους (photo)

Την ευκαιρία να δουν τον αγώνα της Κ19 του Ολυμπιακού με την αντίστοιχη του ΠΑΟΚ είχαν ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας.

Παίκτες όπως ο Κώστας Τσιμίκας και ο Λεονάρντο Κούτρης παρακολούθησαν το παιχνίδι των «μικρών», λίγες ώρες πριν τον αγώνα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης».

Θυμίζουμε, ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ στο Ναό, στις 19:30, για τη 12η αγωνιστική της Super League.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ