Ξανά στον Θρύλο ο Παπαβασίλης
Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός ανακοίνωσε την επιστροφή του Γιώργου Παπαβασίλη στο τμήμα χάντμπολ Ανδρών του Θρύλου:
«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Γιώργο Παπαβασίλη. Ο διεθνής εξτρέμ (31/7/2000, 1,82μ.) υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και επιστρέφει στο ρόστερ της ομάδας χάντμπολ Ανδρών του συλλόγου.
Είναι η δεύτερη «θητεία» του Γιώργου Παπαβασίλη στον Θρύλο, μετά την τετραετία 2021-25. Με την ερυθρόλευκη φανέλα, κατέκτησε τρία πρωταθλήματα Ελλάδας, ένα Κύπελλο και τρία Super Cup, ενώ τη σεζόν 2021-22, αναδείχθηκε MVP τόσο της Handball Premier, όσο και των τελικών. Επίσης, τις σεζόν 2021-22, 2022-23 και 2023-24, αναδείχθηκε καλύτερος αριστερός εξτρέμ του πρωταθλήματος.
Ο Γιώργος Παπαβασίλης είναι βασικός μέλος της Εθνικής μας ομάδας, ενώ πέρυσι, αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ.
Προηγούμενες ομάδες:
2025-26 ΠΑΟΚ
2021-25 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
2019-21 ΠΑΟΚ
2016-19 ΧΑΝΘ».









