ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Στην Αγγλία ο Κασάμι (photos)

Στην Αγγλία ο Κασάμι (photos)

Το απόγευμα της Δευτέρας η αποστολή του Ολυμπιακού αναχώρησε από την Αθήνα με προορισμό το Τελ Αβίβ. Την Τετάρτη το βράδυ, στο Μπερ Σεβά, με αντίπαλο την Χαποέλ θα τα δώσει όλα για να πάρει την πρόκριση για τα πλέι οφ του Champions League.

Και λίγη ώρα αργότερα από τους "ερυθρόλευκους" αναχώρησε και ο Παϊτίμ Κασάμι. Ο Ελβετός μέσος ταξίδεψε για την Αγγλία με τα σενάρια να είναι πολλά και να τον θέλουν μια… ανάσα από την επάνοδο στα βρετανικά γήπεδα για λογαριασμό της Νότιγχαμ Φόρεστ.

Ο 24χρονος μέσος μεταβαίνει στο Νησί για να ολοκληρώσει τη μετακίνησή του στην αγγλική ομάδα, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί την Τρίτη, αφού περάσει από τις απαραίτητες εξετάσεις και ρυθμιστούν όλα τα διαδικαστικά…

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ