Στο Λονδίνο ο Παϊτίμ
Τα μεσάνυχτα έφτασε στο Λονδίνο ο Παϊτίμ Κασάμι. Ο Ελβετός μέσος που "πέταξε" για την αγγλική πρωτεύουσα μετά την αναχώρηση της αποστολής για το Τελ Αβίβ, θα μεταβεί την Τρίτη στο Νότιγχαμ για να ολοκληρώσει τα διαδικαστικά, αναφορικά με την μετακίνησή του στη Φόρεστ.
Με τον 24χρονο μέσο να ανεβάζει μια φωτογραφία από την άφιξή του στο αεροδρόμιο της αγγλικής πρωτεύουσας με τις λέξεις "London" και "UK", δηλαδή Λονδίνο και Ηνωμένο Βασίλειο. Κι αυτό που απομένει είναι το τυπικό στην όλη αυτή ιστορία.

Διότι από το απόγευμα υπάρχουν πληθώρα δημοσιευμάτων στο Νησί που λένε ότι έχει "τελειώσει" το θέμα με τη μετακίνηση του Ελβετού στη Νότιγχαμ.











