Βόλτα πριν τη "μάχη" (photo)
Την ευκαιρία να χαλαρώσουν λίγο πριν το αποψινό παιχνίδι με τη Χάποελ Μπερ Σεβά, είχαν οι παίκτες του Ολυμπιακού.
Οι ποδοσφαιριστές έκαναν τη βόλτα τους στην πόλη και χαλάρωσαν λίγο πριν τη "μάχη" με τους Ισραηλινούς για τον γ’ προκριματικό γύρο.
Δείτε τη σχετική φωτογραφία της ΠΑΕ Ολυμπιακός:










