Η βόλτα στην πόλη (video)
Βόλτα στην πόλη έκαναν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαλάρωσαν λίγο πριν το βραδινό παιχνίδι.
Οι παίκτες έκαναν έναν περίπατο στους δρόμους της πόλης και ακολούθως επέστρεψαν στο ξενοδοχείο.
Δείτε το βίντεο:










