Μόνο νίκη για να μάθουν να σέβονται αυτούς που τους κατάντησαν αιώνιους «πελάτες»!
Γράφει στο Redking ο Αλέκος, για το ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό!
Γράφει στο Redking ο Αλέκος, για το ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό!
Ναι μωρέ, έχετε ομαδάρες και σας το «κλέβουμε» με την διαιτησία πάλι. Γράφει στη στήλη του στο Redking, ο Αλέκος Αδαμαντόπουλος και… τα λέει έξω από τα δόντια!
Γράφει στο Redking ο Αλέκος. Διαβάστε τη σημερινή στήλη του!
Το πάθημα να μας γίνει μάθημα. Μια φράση κλισέ, που ακούγεται μετά από κάθε αρνητικό αποτέλεσμα. Γράφει στο Redking ο Αλέκος.
Γράφει στο Redking ο Αλέκος, με αφορμή την επικείμενη άφιξη του Αλμπέρτο Τζουλιάνι!
Άντε και ήρθε και το 2022.. Και; Τι νομίζετε ότι θα αλλάξει για εσάς αλλόθρησκοι; Χρονιά φάπας θα είναι και αυτή. Γράφει ο Αλέκος!
Σαν πολύ σκούπα δεν πέφτει ρε παιδιά; Και δεν μπορεί να συνεισφέρει και η Περιφέρεια σε τέτοιο «έξοδο»! Γράφει ο Αλέκος!
Δεν ντρέπεστε λίγο ρε; Λίγη τσίπα επάνω σας δεν έχετε; Δεν σας έχει μείνει καθόλου; Γράφει ο Αλέκος!
Ο Αλέκος γράφει για την… καταμέτρηση οπαδών και την καταμέτρηση… τίτλων!
Γράφει για τον Ευρωπαίο Ολυμπιακό και τους καπανεδάτους «εξυγιαντές», ο Αλέκος.
Εσείς θα…. κάνετε «μνημόσυνο» εις μνήμην κάποιας νίκης. Γράφει στο Redking ο Αλέκος.
Μην ανησυχείτε. Όλα εδώ θα «πληρωθούν». Μόνο να μου κάνετε λίγη υπομονή. Μόνο ο Ολυμπιακός μπορεί και «παίρνει» Πρωταθλήματα τόσο νωρίς. Κανείς άλλος. Γράφει ο Αλέκος!
Γράφει στο Redking ο Αλέκος, για τα αίσχη στην Τούμπα, αλλά και για την γνωστή προπαγάνδα…
Παντού σε όλη την Ευρώπη ακούγεται το όνομα του Ολυμπιακού, και στα περισσότερα αθλήματα διακρίνεται. Γράφει στο Redking ο Αλέκος!
Όχι τίποτε άλλο αλλά πήγε χαμένη ως συνήθως και η «επιστράτευση»! Και όσο συνεχίζεται να εθελοτυφλείτε τόσο ο πόνος που θα μοιράζουμε θα είναι μεγαλύτερος. Γράφει ο Αλέκος!